
Είναι banners με διαφημίσεις που εμφανίζονται σε sites τρίτων, συνήθως publisher, όπως είναι τα ειδησεογραφικά, αθλητικά, ψυχαγωγικά, χρηματοοικονομικά websites, αλλά και στο δίκτυο του Gmail.
Είναι το καταλληλότερο μέσο για να:
Στοχεύουμε είτε κοινό είτε sites.
Όσον αφορά την στόχευση νέου κοινού γίνεται βάσει των παρακάτω:
Όσον αφορά την στόχευση των sites γίνεται βάσει των παρακάτω:
Το Remarketing αποτελεί άλλη μια στόχευση κοινού, όμως στην περίπτωση αυτή το κοινό δεν είναι νέο αλλά υπάρχοντες επισκέπτες ή πελάτες. Γι’ αυτό το remarketing θεωρείται το πιο δυνατό targeting του display network. Δίνει την δυνατότητα να επαναστόχευσης χρηστών που μπήκαν στο site ή σε συγκεκριμένες σελίδες του site και έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν την επιθυμητή ενέργεια.
Για παράδειγμα, μπορούμε να στοχεύσουμε χρήστες που μπήκαν στην κατηγορία με τα παπούτσια, δείχνοντάς τους banner με μια προτροπή ώστε να επιστρέψουν.
Μπορούμε να δείξουμε στους επισκέπτες που αγόρασαν από την κατηγορία παπούτσια, banner με τη νέα συλλογή που μόλις φέραμε με στόχο να αγοράσουν ξανά.
Ή μπορούμε στους χρήστες που έβαλαν ένα προϊόν στο καλάθι τους και τελικά αποχώρησαν, να δείξουμε ένα product banner με τα προϊόντα που είδαν ή κάποια έκπτωση ή κάποιο μήνυμα fomo (fear of missing out) ώστε να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν την αγορά.