Τα Assets των Google Ads, παλιότερα γνωστά ως extensions, είναι στοιχεία που προσθέτονται στην βασική διαφήμιση που εμφανίζουμε στο Google Search και δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε επιπλέον πληροφορίες, που δεν αναφέρονται ή δεν χωράνε στο βασικό κείμενο διαφήμισης και δίνουν extra αξία στην διαφήμισή μας, κάνοντάς την πιο ελκυστική. Επίσης, δημιουργούμε όσα το δυνατόν περισσότερα assets, με σκοπό να καλύψουμε περισσότερο χώρο στο search της google και να αυξήσουμε το CTR μας, μιας και με αυτό τον τρόπο η διαφήμισή μας θα είναι πιο ορατή στον χρήστη.

Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι η Google δεν εμφανίζει όλα τα assets κάθε φορά, όμως εμείς δημιουργούμε όσα μπορεί να υποστηρίξει η επιχείρηση, ώστε η google να έχει στην διάθεσή της όσα το δυνατόν περισσότερα. Στην εικόνα βλέπουμε ένα δείγμα διαφήμισης ενώ παρακάτω αναλύονται τα πιο βασικά google ads assets.

google ads assets example
    1. Sitelink assets
      Είναι links που πάνε σε άλλες χρήσιμες σελίδες του website, ιδανικά συμπληρωματικές με την αναζήτηση του χρήστη. Προσθέτουμε τίτλο και προαιρετικά περιγραφή. Ιδανικά τα sitelinks θέλουμε να είναι τουλάχιστον 4 και να πηγαίνουν σε κάποιο φίλτρο της ίδιας κατηγορίας που έψαξε ο χρήστης ή κάποια παρόμοια συμπληρωματική κατηγορία για upselling και cross-selling. Για παράδειγμα, αν η κατηγορία που διαφημίζουμε είναι γυναικεία μαγιό, τα sitelinks θα μπορούσαν να είναι είτε γυναικεία μπικίνι και γυναικεία ολόσωμα μαγιό είτε γυναικείες σαγιονάρες ή γυναικεία καπέλα θαλάσσης ή συνδυασμός όλων αυτών.
    2. Callout assets
      Είναι μικρά κείμενα, που προσθέτονται στην διαφήμιση για να επικοινωνήσουμε σημαντικά πλεονεκτήματα που ισχύουν για το διαφημιζόμενο προϊόν ή υπηρεσία ή ακόμα και ολόκληρης της επιχείρησης, όπως για παράδειγμα, 24ωρη εξυπηρέτηση, Δωρεάν μεταφορικά άνω των 30€ κτλ. Για καλύτερη απόδοση ορίζουμε τουλάχιστον 4 callouts.
    3. Call assets
      Σε αυτό το σημείο, ορίζουμε τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης, ώστε ο χρήστης να μπορεί να πατήσει απευθείας από την google το τηλέφωνο και να καλέσει την επιχείρηση, χωρίς καν να μπει στο wsbsite.
    4. Structured snippet assets
      Είναι μικρά κείμενα, σαν bullets, που συμπληρώνουμε σε προκαθορισμένες κατηγορίες, όπως brands, types, styles, destinations, courses κτλ ανάλογα με το είδος επιχείρησης. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για eshop και επιλέξουμε το brands asset, μπορούμε να ορίσουμε τους επώνυμους σχεδιαστές και μάρκες που εμπορεύεται, ενώ αν πρόκειται για τουριστική επιχείρηση και επιλέξουμε το destinations, τότε προσθέτουμε τους προορισμούς που εξυπηρετεί.
    5. Location assets
      Είναι η διεύθυνση της επιχείρησης που εμφανίζεται στην διαφήμιση, αν υπάρχει φυσικός χώρος που μπορεί να επισκεφθεί ένας ενδιαφερόμενος πελάτης. Καθορίζουμε την διεύθυνση μέσω του Google My Business και αν πατήσει κάποιος μεταφέρεται απευθείας από την διαφήμιση στα Google Maps, χωρίς να χρειάζεται να μπει στο website. Αν δεν έχετε ήδη GMB, μπορούμε να σας δημιουργήσουμε εμείς.
    6. Image assets
      Είναι μια εικόνα που εμφανίζεται δίπλα από την διαφήμιση και βοηθάει σημαντικά στην αύξηση CTR. Μπορούμε να επιλέξουμε ένα ενδεικτικό προϊόν της κατηγορίας που διαφημίζουμε, συνήθως το πιο δημοφιλές ή κάποιο με έντονα χρώματα για να κάνει stand out. Αν πρόκειται για υπηρεσία μπορούμε να βάλουμε μια χαρακτηριστική εικόνα ή φώτο του επαγγελματία, αν θέλουμε να κάνουμε personal branding.
    7. Brand και logo assets
      Αυτά είναι 2 πιο νέα ad assets, που βοηθούν την επιχείρηση να αναδείξει το brand name και το logo της. Το οπτικό κομμάτι είναι πολύ σημαντικό και βοηθάει την διαφήμιση να ξεχωρίσει, ειδικά αν η επιχείρηση είναι ευρέως αναγνωρίσιμη.
    8. App assets
      Στην περίπτωση που υπάρχει app, προσθέτουμε το link του App Store ή/και του Google Play, ώστε οι χρήστες να το κατεβάσουν απευθείας από την διαφήμιση της google, χωρίς καν να μπουν στο website. Αποτελεί ένα ακόμα placement για να προωθήσουμε το app και να αυξηθούν τα downloads.
    9. Promotion assets
      Χρησιμοποιείται για να αναδείξουμε ένα ποσό ή ποσοστό έκπτωσης που κερδίζουν οι χρήστες είτε καθολικά σε όλο το site είτε με την χρήση promo code. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους εκπτώσεων, black friday, εμπορικών εορτών ή όποτε έχετε διαθέσιμες προσφορές.

Υπάρχουν μερικά ακόμα google ad assets αλλά είτε χρησιμοποιούνται σε πιο ιδιάζουσες περιπτώσεις είτε στην Ελλάδα δεν εμφανίζονται σχεδόν καθόλου. Τα παραπάνω ad assets αρκούν για να δείτε σημαντική διαφορά στην απόδοση της διαφήμισης.