Τα Assets των Google Ads, παλιότερα γνωστά ως extensions, είναι texts που προστίθενται στην βασική διαφήμιση και σίνουν τη δυνατότητα να προσθέσουμε επιπλέον πληροφορίες, που δεν αναφέρονται ή δεν χωράνε στο βασικό κείμενο διαφήμισης. Βάζουμε όσα το δυνατόν περισσότερα assets, με σκοπό να καλύψουμε περισσότερο χώρο στο search της google και να αυξήσουμε το CTR μας, μιας και με αυτό τον τρόπο η διαφήμισή μας θα είναι πιο ορατή στον χρήστη.

 

  1. Sitelink assets
    Ορίζουμε 4 links που πάνε σε άλλες χρήσιμες σελίδες, συμπληρωματικές με την αναζήτηση του χρήστη. Προτείνουμε κάποιο φίλτρο της κατηγορίας που έψαξε ο χρήστης ή κάποια παρόμοια συμπληρωματική κατηγορία. Για παράδειγμα, αν η κατηγορία που διαφημίζουμε είναι γυναικεία μαγιό, τα sitelinks extension θα μπορούσαν να είναι είτε γυναικεία μπικίνι και γυναικεία ολόσωμα μαγιό είτε γυναικείες σαγιονάρες ή γυναικεία καπέλα θαλάσσης κτλ.

  2. Call out assets
    Εδώ ορίζουμε τα 4 πιο σημαντικά πλεονεκτήματα όλου του site, όπως για παράδειγμα, 24ωρη εξυπηρέτηση, Δωρεάν μεταφορικά άνω των 30 κτλ.

  3. Call assets
    Σε αυτό το extension, ορίζουμε τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης, ώστε ο χρήστης να μπορεί να πατήσει απευθείας από την google το τηλέφωνο και να καλέσει την επιχείρηση.

  4. Structured snippet assets
    Εδώ έχει διάφορες επιλογές να ορίσουμε, όπως είναι τα brands, types, styles, destinations, courses κτλ ανάλογα με το είδος επιχείρησης, δηλαδή αν πρόκειται για eshop, τουριστική επιχείρηση, site σεμιναρίων κτλ. Συχνά στα eshops χρησιμοποιούμε το brands, όπου ορίζουμε τους επώνυμους σχεδιαστές και μάρκες που εμπορεύονται.

  5. Location assets
    Εδώ, εφόσον υπάρχει φυσικό κατάστημα, καθορίζουμε την διεύθυνση μέσω του Google My Business. Αν δεν έχετε ήδη GMB, μπορούμε να σας δημιουργήσουμε εμείς.

  6. Image assets
    Προσθέτουμε μια εικόνα από ένα ενδεικτικό προϊόν της κατηγορίας που διαφημίζουμε, συνήθως το πιο δημοφιλές ή κάποιο με έντονα χρώματα για να κάνει stand out.

  7. Brand και logo assets
    Αυτά είναι 2 νέα extensions, που βοηθούν την επιχείρηση να αναδείξει το brand και το logo της. Το οπτικό κομμάτι είναι πολύ σημαντικό και βοηθάει την διαφήμιση να ξεχωρίσει, ειδικά αν η επιχείρηση είναι ευρέως αναγνωρίσιμη.

  8. App assets
    Στην περίπτωση που υπάρχει app, το προσθέτουμε σε αυτο το extension, ώστε οι χρήστες να μπορούν να το κατεβάσουν απευθείας από την διαφήμιση της google, χωρίς καν να μπουν στο website. Επίσης, αποτελεί ένα ακόμα placement για να δείξετε το app σας και να αυξήσετε τα download.

  9. Promotion assets
    Σε περιόδους εκπτώσεων, black friday, εμπορικών εορτών ή όποτε έχετε διαθέσιμες προσφορές, χρησιμοποιούμε το συγκεκριμένο extension, για να αναδείξουμε ένα ποσό ή ποσοστό έκπτωσης που κερδίζουν οι χρήστες είτε καθολικά σε όλο το site είτε με την χρήση promo code.